Klantenservice v2

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat ik heb betaald?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op als je wijzigingen wilt aanbrengen in je bestelling of als je deze wilt annuleren. We zullen ons best doen om je te helpen, maar houd er rekening mee dat dit afhangt van de status van je bestelling en de voorbereiding voor verzending.
Ik ben de handleiding van mijn (product) kwijt. Hoe kan ik deze krijgen?
Bij elk product op onze website is de handleiding te downloaden. Deze staan onderaan de beschrijving
Hoe lang duurt het voordat ik mijn terugbetaling ontvang
Zodra we je geretourneerde artikel hebben ontvangen en gecontroleerd, verwerken we de terugbetaling binnen 2 dagen. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat het geld op je rekening verschijnt, afhankelijk van je bank.
Hoe kan ik een product retourneren?

Is je product niet naar wens, defect of heb je een andere reden om je product te retourneren? Ga dan naar onze retouren portal om je retour aan te melden. Hiervoor heb je je ordernummer en postcode nodig. Weet je deze niet meer? Neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik een factuur van mijn bestelling ontvangen?
Neem contact met ons op onder vermelding van je ordernummer. Vermeld eventueel je bedrijfsnaam en BTW-nummer. We sturen de factuur binnen één werkdag naar je toe.

Stuur een e-mail

Maandag t/m vrijdag
8:00 - 17:00 nu gesloten
Binnen 4-8 uur

Chat met ons

Maandag t/m vrijdag
8:00 - 17:00 nu gesloten
Binnen 1-4 uur

WhatsApp

Maandag t/m vrijdag
8:00 - 17:00 nu gesloten
Binnen 4-8 uur

Bel met ons

Maandag t/m vrijdag
8:00 - 20:00 nu gesloten
Direct, Nederlands & Engels

Neem direct contact met ons op